שלום לך אלופה,

אם את כאן זה אומר שהכנת מתארי עמודים לאתר וזה מתחיל לקרום עור וגידים.
בקורס הזה אנחנו נלמד כיצד להתאים לך את הזהות הגרפית שלך.

בהצלחה!

שעור ראשון - מה זה מסמך מותג ומאיפה מתחילים?

שיעורי בית:

המלצות:

  • ממליצה בחם להתמודד עם האתגר ולענות על כל השאלות. זה יגרום לחדד המון דברים בעסק ובאתר שלכן.
  • מי שמתקשה להתמודד עם השאלות, אני מעדיפה שתעני על השאלות המרכזיות מאשר שתברחי מהמשימה הזו.
    אז אני מבינה שאת כנראה עדיין לא בשלה לגמרי וזה בסדר גמור.
    תעני על השאלות המרכזיות ותשמרי לך את המסמך כדי שתוכלי לחזור אליו בעוד מספר חודשים.

רק לאחר שסיימתן את משימות שיעורי הבית (!!!)
אתן מוזמנות לעבור לשיעור הבא (שיעלה ביום שלישי)

שעור שני - בחירת צבעים

השיעור הזה ארוך יותר מהרגיל (18 דקות) כי אני מסבירה על כל צבע.
מי שמכירה את תורת הצבעים יכולה לראות רק את ההתחלה.
מי שמעדיפה לעבור על הסברי הצבעים באמצעות לוח הפינטרסט שהכנתי ולדלג על ההסברים בוידאו – גם אפשרי. אבל אני מבקשת לצפות בתחילת הסרטון.

לוח פינטרסט עם הסברים על צבעים

שיעורי בית:

  • לבחור צבע אחד או יותר שיעלו בקנה אחד עם הערכים וקהל היעד שלכן

רק לאחר שסיימתן את משימות שיעורי הבית.
אתן מוזמנות לעבור לשיעור הבא 

שעור שלישי - לוח מותג (Brand Board)

קישורים:

creativemarket.com
pinterest.com

שיעורי בית:

  • לבחור או להכין לוח מותג 

בשיעור הבא נדבר על גופנים

השארת תגובה